Aktualności i informacje
Odświeżony Serwis Obsługi Technicznej GP Soft
05 wrzesień 2013
Mimo że do rozpoczęcia nowego sezonu rozliczeń podatkowych zostało jeszcze 4 miesiące, już dzisiaj
dla Państwa uruchamiamy nową odsłonę Serwisu Obsługi Technicznej GP Soft. Adres internetowym pod którym
dostępna jest ta usługa pozostaje niezmienny: pomoc.gpsoft.pl
Serwisu Obsługi Technicznej GP Soft to bezpłatna usługa która jest oficjalnym punkt obsługi Państwa zgłoszeń technicznych oraz zapytań podatkowych (w przypadku programów PIT Projekt), związanych z gamą produktów firmy GP Soft. Zasada działania systemu jest niezmiernie prosta.
Wystarczy zarejestrować nowe zgłoszenie na jeden z 3 sposobów:
- Przez formularz zgłoszenia problemu dostępny bezpośrednio w programie PIT Projekt
- Przez formularz zgłoszenia problemu dostępny na stronie Serwisu Obsługi Technicznej GP Soft
- Wysyłając zgłoszenie mailem, na adres: pomoc@gpsoft.pl
Po wysłaniu zgłoszenia jedną z ww. metod nasz system rejestruje je automatycznie, po czym generuje unikatowy numer zgłoszenia (#ID) i wysyła go na Państwa adres e-mail. Od tego momentu posługując się numerem zgłoszenia można na bierząco śledzić postęp obsługi zgłoszenia, sprawdzać jego status oraz komunikować się z naszymi specjalistami ds. obsługi technicznej.
Prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisywanie złoszeń co znacznie usprawni i przyśpieszy ich obsługę.
Przed wysłaniem nowego zgłoszenia należy najpierw się upewnić czy odpowiedź na Państwa pytanie nie znajduje się już w naszej Bazie Wiedzy.