Aktualności i informacje
Odświeżony Serwis Obsługi Technicznej GP Soft
05 wrzesień 2013

Serwisu Obsługi Technicznej GP Soft to bezpłatna usługa która jest oficjalnym punkt obsługi Państwa zgłoszeń technicznych oraz zapytań podatkowych (w przypadku programów PIT Projekt), związanych z gamą produktów firmy GP Soft. Zasada działania systemu jest niezmiernie prosta.
Wystarczy zarejestrować nowe zgłoszenie na jeden z 3 sposobów:
- Przez formularz zgłoszenia problemu dostępny bezpośrednio w programie PIT Projekt
- Przez formularz zgłoszenia problemu dostępny na stronie Serwisu Obsługi Technicznej GP Soft
- Wysyłając zgłoszenie mailem, na adres: pomoc@gpsoft.pl
Po wysłaniu zgłoszenia jedną z ww. metod nasz system rejestruje je automatycznie, po czym generuje unikatowy numer zgłoszenia (#ID) i wysyła go na Państwa adres e-mail. Od tego momentu posługując się numerem zgłoszenia można na bierząco śledzić postęp obsługi zgłoszenia, sprawdzać jego status oraz komunikować się z naszymi specjalistami ds. obsługi technicznej.
Prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisywanie złoszeń co znacznie usprawni i przyśpieszy ich obsługę.
Przed wysłaniem nowego zgłoszenia należy najpierw się upewnić czy odpowiedź na Państwa pytanie nie znajduje się już w naszej Bazie Wiedzy.